balen

balen - del ett :)


my girls och lilla ludde :)


klassen. ska bli redigt tråkigt att lämna våran klass nu för vi har blivit tajtare nu på slutet :')


lukas och mimmi.


ni är fina!


thorwald. bättre lärare får ni leta efter och jag kan säga er en sak - ni kommer inte hitta någon bättre :)


sötor


jenny och louise. riktiga snyggingar ;)


henke och lisa.


ååh vad jag älskar er!


ludde och angelica.


lukas, felix, ludde och mims!


min älskling! <3


sen var det mat. jag och benna.


mimmi, lukas och ida.


min snygging!


mums


är ett stort fan av färgen på noemis klänning!


emma var sjukt gullig som vanligt!

nu får det räcka för stunden :)

Kommentarer
Postat av: Noemi

Hihi, tack så mkt Julia!:D

du hade sjukt fin klänning <3

2009-06-07 @ 19:05:43
URL: http://najomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0