SOMMARLOV

sommarlov nu då. gött men känns inte som det haha ;D men riktigt skönt. att inte gå upp klockan 7 varje dag är så himla härligt men det var väldigt tråkigt att lämna alla niorna och speciellt thorwald. :')  vissa grät och vissa inte, jag var en av dem som inte gjorde det..

lite bilder men kmr mer med tiden!


såhär var man klädd :) men hade inte på mig tröjan.


min heting!


boysen ;)


mina girls!


innan skolavslutningen i idrottshalen börjat.


jenny och vår fina present till thorwald och cicci!


ni var sjukt duktiga tjejer. riktigt bra jobbat :)


AAAW!


gullisar. <3


jenny och evelina :)


tjejerna. er kmr jag träffa MKT i sommar :D


thorwald och jag :)


sen var det lite avsked i klassrummet men vi kmr nog alla ses i sommar. om inte så  kmr jag fixa det ;)


sen var det hem och äta jordbubbar med f&f och familjen. mys

ikväll är det gillbergs med tjejerna och sen hemtill ida eller annie. roligt. älskar mina tjejor :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi älskar dig också! julia du är en liten solstråle allt! <33

2009-06-12 @ 15:05:43
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: jenny

jag kommer sakna oss, vi i 9b. <3

2009-06-12 @ 16:18:31
Postat av: jenny

jag kommer sakna oss, vi i 9b. <3

2009-06-12 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0