12.55

hahahaha, jag vaknade fören halvtimma sen, och jag vaknade heller inte av mig själv. mamma väckte mig x) sicken  sömntuta! men vi hade bestämt att inte vi skulle sätta klockan så ah. nu sitter jag i sängen med frukost jämte mig som mamma nyss kom med och jag tänkte sätta på en bra film. om niharnågotipspå en bra så komentera gärna. skulle vart snällt :) annars ska jag nog kolla på yesman eller picture this som jag kollade påp igår men jag är en sån som kan kolla på filmer hur många ggr som helst om jag tkr den är bra haha. kollade också på alla livet enligt rosa, jag vet men dom är skit roliga :D senare ikv blir det plugg med.. har religions prov på måndag.. blä!


slänger in en egobild med (a)

men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: angelica

SÖÖÖTNOS!<3

2009-03-07 @ 15:08:18
URL: http://anchelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0