griiiis

sitter nu och slappar vid datorn och ska snart göra frukost. igår kväll var det faktiskt jätte kul! det var då jag annie mimmi och marcus, vi kollade tv, film skratade, pratade, åt godis och massa. i melodifestivalen tkt jag agnes  var bäst men alla idoler kmr såklar med till finalen :) vid typ 1 ? följde vi marcus upp till campingen där hans syrra skulle hämta honom och sen gick vi hem och gjorde iordning oss och låg och pratade i sängen. somnade runt halv 3-3 kanske x)
sen imorse vaknade vi 11 och låg och slappade sen åkte dom hem till sig och jag satte mig och kollade på kyle xy. så bra! vil att det ska börja igen men ska det det ? hoppas det iaf :)
många hade sett pappa på tvn idag, han var tydligen med i en intervju när han hade skavsår haha. jag hann intese det men skitmånga sa det på msn när jag loggade in att dom hade sett han.. dom hade tydligen kommit in i sjukstugan där han satt och hade några konstiga skavsår och då hade dom tydligen sagt : aj det där ser inte skönt ut, pappa: nej men jag skäms nästan lite att jag gick hit in för det här. dom : men vf gjorde du det då ? pappa: nej men jag såg att ni var här och jag ville hälsa till mamma och pappa!, sen pratade dom lite till men vet inte vad dom sa då .. han är sjuk han haha x) tråkigt att jag missade det men men :)

ikv är det jenny som gäller, hon vill sova här men jag vet inte om jag kan gå med på det du (a)
har ju studiedag imrn så vi ska sova över, thehe!

ha det fint! haaaaj.

Kommentarer
Postat av: angelica

MAMMA SÅG DET HAHAHA :D

2009-03-01 @ 14:55:48
URL: http://anchelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0