helgen!

har inte haft så mkt tid att skriva i blogggen så skriver nu ist :)
i fredags på dagen var jag med hanna, mea och jenny. kollade lite film och så sen gick hanna hem lite senare gick mea också hem. då var det bara för mig och jenny att börja göra sig iordning för kvällen. klockan 9 hämtade vi upp rebecca vid preem och så bar det sig iväg till båstad för madison. det var sjukt roligt. där träffade vi upp lisa och 3 kompisar med. kvällen var muchorolig! tack för det! <3

igår var jag med mimi och annie. vi kollade lite filmer och hade roligt. ni är så sköna tjejer! runt 10 åkte dom hem och då kollade jag klart på systrar i jeans 2 och pratade lite å msn med folket!
idag blir det lite lugg och så, ska också ut och springa med mamma :)
hoppas ni har haft en bra helg!


samma humor här ja och det gillar jag :D

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack själv sötnos ! :)

2009-03-22 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0