jenny dag!

blev inget mer inlägg igår, var lite på pappas dator för min gick sönder lr internet funkar inte, det började med att jag och marcus började dra i datorn haha. vi "bråkade" om den för han ville ladda ner en film, läskig film men det ville inte jag och annie se hahaha så vi drog den fram och tillbaka så åkte batteriet ut och nu hitter jag inget internet på den, konstigt! vi kolllade iaf på hes the girl ist :)
igårkväll blev det inget jenny, för jag jenny och hanna kom aldrig överens om vem vi skulle va hos för ingen villle va hos sig och sen kom hanna klockan 9, jaha ska vi sova ööver ? :o jag ska ju till ullared imrn x) så retligt. så snart ska jag ta bussen till jenny tror jag? får inte tag på henne, hon är en liten sömntuta (a) haha.
vi ska nog ta lite nya foton med hennes nya kamera och träna.. äntligen! nu ska jag komma igång känner jag.

ha en fin studiedag ni som har det, annars en bra skoldag, MOHAHAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0