melodifestivalen

sitter och kolla på melodifestivalen nu, själv.. mimi ville inte va med mig HAHA, nej men hon skulle på fest till hanna olsson. så min mammas kompis körde mig till pizzerian så ja kunde köpa lite mat för mamma och 2 kompisar har pysselkväll som inte är ovanligt för dom x)
HAHAHA fan va jag börja skratta när hon där von ugglas började, vem sjunger om " snälla, snälla, snälla, snälla, låt mig inte sitta kvar här själv! " hahaha. roligt att man kan bjuda på sig själv iaf men vet seriöst inte om hon skämtar..
tänkte kolla på en film sen och det har blett en vana nu, kollade på spindelmannen också innan men vet inte vilken jag ska kolla på nu faktiskt :)


ha en bra lördagskväll och jag är confused.

Kommentarer
Postat av: jeeennnnyyyybennnyyyy

EMD SKA VINNA MELODIFESTIVALEN! :D messa mig vem som vinner, för jag missar den. älskar diiiig

2009-03-07 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0