onsdag..

har inte så mkt att skriva i bloggen och har inte så jätte lust med det heller, vet inte men det kmr och går ju :)
nationella gick väl helt okej. blev klar på en halvtimma så det var lite gött! sen hade vi so, kollade på någon konstig film och lite så. sen slutade vi och då fick jag, mobbad som jag är ta bussen själv till annie.. mimmi och annie tog moppen dit haha. men som tur va hade jag evelina som sällskap iaf. hemma hos annie åt vi massa godis och chips och hade roligt. sen hade annie modevisning haha. roligt!  hon showade upp lite kläder hon nyss köt och lite sånt :)
mimmi skjutsade hem mig sen och efter det har jag sovt och pluggat och vart lite på datorn! ska snart kolla på vänner som jag följer thehe. följer alltid det, bäst ;D

bjuder på den haha.
ha det goodi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0