onsdag

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN har kommit och jag kan inte bli gladare. vi satt till och med ute och solade UTAN jacka, hanna satt med jacka så jag sa: hanna det blir ju för varmt. och sen satt jag och sa det typ 20 ggr för det var så roligt attt säga för det har alltid varit så kallt så man måste ha jacka haha.
skolan var vanlig, utan att det var några från kulturskolan som uppträde, det var väl bra men kanske inte min stil på musik :) sen var det dags för damphjälmen igen påväg hem och alla garvade åt mig HAHA sjukt kul var det men ah får väl leva med den hjälmen så det är bara att vänja sig innan man köper en ny.
idag ska jag plugga lite som vanligt och ta en promenix.
ha en fin vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0