robinson



robinson har ju gått nu 2 ggr och jag tkr faktiskt det r riktigt bra. många tkr att det r dåligare n vad dom andra säsongerna har varit men jag gillar det! det skulle faktiskt va kul att vara med dr i men jag är en sån person som hatar fisk och är jätte kräsen i mat så det hade nog inte funkat så bra tror jag hehe :)
den personen som jag tkr ska vinna hittils är jarmo, han där gamla killen som är värsta överlevaren och kan typ allt. men det brukar ju inte vara så att den bästa överlevaren vinner för dom bildar ju massa pakter och röstar ut dom som r mest hot i tävlingen och tror dom kmr se han som hot i slutet..



coolingen jarmo (h) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0