tisdag.

skolan var ruulig idag, mkr rolig haha. vi pluggade nog inte så mkt, först matte - matteprov gick skit!, engelska - jag och jenny intervjuade anders, so - inget kul, bild - orkade inte måla så gjorde lite annat tex att skratta åt lisa haha. sen var det dubbeltimma so och där hade man kul. vi skulle hålla på med vår kambodja projekt men vi pratade om bajs ist x) så kul! och thorwald tkr jag kan upträda med mitt skratt haha. om det är någon som vill byta skratt är det bara att säga till :)
idag ska jag plugga lite och tänkte ta en liten promenad för det är så sjukt fint vår väder och man blir på så bra humör. jag och jenny satt ute på rasten och pratade tills killarna kom och störde x)
nu ska jag käka klart min tacos. ha en fin vårdag! <3

känner att sommaren är påväg!

Kommentarer
Postat av: jullis

vår bild julia, i miss u! <3

2009-03-18 @ 19:33:18
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0