tisdag

blev inget inlägg igår för var knappt vid datorn, var hos jenny och övade på vår idrottlektion vi ska ha nästa fredag.. kmr bli bäst haha, och töntigast men ja kul :) var nyss och tränade med mimmi, lr blev intet så mkt just träning men annat blev det iaf, båda var skithungriga och orkade inte ta i så vi gjorde annat ist x)
vi håller på att snacka om skolresor i skolan och några vill åka till turkiet och jag och några nadra vill till branäs. tänk va kul man kmr ha i backen asså :D åh va nära man kmr varandra och massa, skulle vart sjukt kul men det jobbiga är att ta tag i det men jag och pappa ska nog fixa lite hoppas jag. ochjag vill ointe till kreta, jag vet inte vf men känner verkligen inte för det med klassen, alla kmr bli så utspridda och killarna kmr säkert smyga ut och supa hela kvällarna. stackars föräldrar och tråkigt ju! haha.
jag försöker inte va inne på datorn för mkt för det är så jäkla tråkigt så nu tänkte jag gå och göra något annat, vet ointe vad men tex som igår när jag inte ville va på datorn lr kolla tv så plattade jag håret och tränade lite haha men det var ju bra det!
ikv är det den rätte för rosing som är as roligt, hon är så rolig att kolla på men jag har ändrat åsikt om henne innan tkt jag hon var lite för stel men hon verkar faktiskt rätt rolig och det är kul att kolla på programmet :)

hörs senare tror jag! ha det bra.

<3


Kommentarer
Postat av: mea :D

Haha Branäs är det som gäller om vi ska iväg asså!! Fy va kul :D Kreta får klara sig utan oss! ;D

2009-03-10 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0