jahopp

jag har inget att göra så tänkte göra en inne och ute lista bara för att liksom, tkr det är kul att läsa sånt så here it comes;

inne:


sanna bråding;
så himla skön person. älskar hennes personlighet, så flummig och hon verkar inte bry sig vad andra tkr om henna och det tkr jag är ett stort plus! hon har vart med nu som programledare lr hur man säger i the voice ju för josefin var borta och hennes komentarer är ju klockrena haha!


jeanstights;
även fast alla typ använder dom så kan man inte sluta gilla dom för dom är sköna och snygga! bättre blir det inte. har ett par ljusa men ska köpa ett par mörka tror jag :)



ute;


bwo;
när dem har slutat göra samma låtar hela tiden kanske jag kan börja gilla dom men bara kanske.


snön;

att snön är framme i mars är tråkigt. nu ska det bli vår och sen sommar. jag vill inte ha snö nu även fast jag älskar snö men nu är det dags för att bada i havet och gå runt i lätta kläder med brunbränd hy. åh sommar nu!

Kommentarer
Postat av: malta julia!

ååååååh, fyfan! vill dit igen! <3

2009-05-02 @ 14:24:31
URL: http://amyjuliabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0