02.23

kommit hem från mea nyss. först var det stranden med några, vi spelade med andra ord vilket är det roligaste spelet. älskar det! man sitter och garvar hela tiden om någon gör fel och massa, kärlek till det spelet =)
efter stranden gick jag, mea, hanna, mimmi och annie hem till mea och kollade på eurovision song contest. efter bara en liten stund kom lukas och felix och gjorde oss sälle med. NORGE vann, kanske inte någon suprice nu men jag tycket verkligen dom skulle vinna. och han är så söt och gullig. när han vann så skrek " AAAW, JAG ÄR KÄR!!"
sen gick alla tjejerna hem och jag, mea, lukas och felix hoppade studs matta till 2 sen blev jag skutsad hem av felix :)


så gullig. fick veta av att jag sökte på han på youtube att han varit med o norska idol haha. det är som i sverige, många som har varit med i idol söker med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0