åh vilken härlig dag!

ted gärdestads låt kan förknippas med denna dag: åh vilkenhärlig dag!
var med annie, markus och mimmi ute på havet med våran båt. redigt skönt och roligt =)


mimmi & annie. my friends <3


vi hittade en liten kille som hette adam som hade hittat en mobil haha. annies framtida man helt klart ;)


vi försökte lära han att posa men det gick ju som det gick x)
bilden är äcklig i sig men det var kul då så

älska tylön.


mimmi: varför tog du foto på saltpinnarna med mig? då ser det ut som att det bara är jag som äter.  jag: men det är ju sant! hahaha.


bajskorvarna :)


hemvägen på båten var sjukt kul, värre än balder och kanon tillsammans ;)


här skulle vart en bild på min mongolid men den fick tyvärr tas bort för henne :(


sötisar


haha jag och mimmi har kul på båten. som det studdsade :o. mitt hjärta gjorde typ en volt hundra ggr..

trött efter en lång dag nu. ska hoppa in i duschen och skölja av allt saltvatten och sen är det nog läsa bok för min del =) inga läxor och det är finnemang!
livet leker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0