dagen

tänkte berätta lite om igår och idag.. igår då. först solade vi på meas studsmatta, ner till stranden där vi träffade mimmi och markus, sen upp till mea dör vi kollade lite tv. efter tv tittandet åkte jag hem och duschade lite sen hem till mea igen där vi fick hjälp av pizze att sätta upp vårat tält som vi skulle tillbringa natten i =) efter massa strul och lite så så fick vi upp det och annie kom med pizzorna i rätt tid. eller kebaben som det blev. vi satte oss ute på verandan och det tog rätt lång tid att äta för vi garvade så mkt haha. efter maten cyklade jag och annie hem till mig och hämtade datorn och några som hade typ middag i en trädgård hörde oss skratta när vi cyklade så alla ställde sig upp vid bordet för att kolla vilka det var hahaha. det var sjukt kul! robinson och ut och cykla i en timme typ och sen tältet med twilight filmen. vi fick också besök medans vi låg där. först olle, felix, lukas och mattias. sen senare kom mimmi och markus. sen lite senare kom alice och pizze. somnade runt 3 och vaknade halv 11 ?. frukost - plocka iordning tältet - hem!
slappa idag..
grattis om ni orkade läsa texten höhö. =) 

bilder kmr snart när jag fått dom av mea!


Kommentarer
Postat av: Annie

Vi vaknade typ innan 10 x) haha, men det var sjukt roligt :)

2009-05-03 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0