hej

oj vad jag har blivit på att uppdatera, ska försöka bättra mig men jag har inte haft så mkt ork till det (a)
igår var det iaf hem till jenny och pluggade från klockan halv 3 till 7.. mums! vi gjorde klart vårt so arbete som vi ska redovisa på måndag, usch! jag gillar inte sånt och för hela skolan med.. jag dör!
aja får väl göra mitt bästa iaf (:
idag kom hampe hem och igår jonte hem. skönt att dem kommit hem så det inte blir lika dött här hemma. båda sover nu även fast jag väckte nyss hampe föra tt säga hej igen (a) haha. jag är så snäll!
ikv ska vi till hanna på tjejfest. det är så kul så längtar hihi.
bilder kmr sen från kvällen =)


gänget på kastrup. pappa, björns pappa och anne klädde ut sig till mexikanare och ställde sig med gitarr mitt inne på flygplatsen och började sjunga. dem fick en publik med, kanske inte så förvånande haha. ;D ett riktigt välkomnande alltså!


snack om resan där ute..


ljudet av ditt hjärta, tips på en bra bok!


kanske dags att städa rummet snart lr ? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0