punch!

det blev inget annie ikv, buhu! men hon orkade inte så jag hänkade på, var beredd på många namn, jenny, hanna, annie, oskar, kalle, hans tjej.. till punch! först gick vi till tylösand och satte oss där och drack lite cola och sånt och bara snackade. sen kom också olle, lukas och felix och höll oss sällskap.
klockan 11 kom mami och hämtade oss och nu sitter jag och snackar med folk på msn =) mys det med!
men ska snart sova tror jag, börjar bli lite trött!


oskar och jenny. en bild som jag tog från hennes blogg! vet inte riktigt vad dom gör haha.
oskar hade snaggat säg vilket var redigt najs tkr jag (: så nu vet ni det!

hoppas ni har haft en bra dag snyggingar.
ut i solen imrn, ska bli fins väder sägs det =)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, vet inte vad vi gör? :o

tack för en grym kväll, ni gjorde den NÄJZ! <3

2009-05-02 @ 11:09:01
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0