dagens...

..Frukost: tacos haha, bra frukost va? 
..Dagens Outfit: mysisbyoxr och stor t-shirt, slappsöndag ju =)
..Humör: happy, men trött.. och lite förvirrad.
..Gjort: softat, pluggat, gått med mimmi, duschat och kollat tv.
..Planer: att sova och kolla klart på mamma söker!
..Lunch: ingen typ, kom jag på nu.. nötter haha.
..Läser: kalle anka, min favorit bok ju (a)
..Bästa: min mimmimus ♥
..Middag: fläskifile och potatis med släkten.
..Barn: HAHA, dagens barn? något nytt?
..Väder: mysväder i massor.
..TV-program: oth, gg och mamma söker.
..Tänkvärda: jag tänker på mkt, kan inte bara säga en :)
..Kom-i-håg: att gå och lägga sig i tid så man vaknar pigg imrn!

Hade inget annat att skriva så fick bli en sån här som jag hittade på en annan blogg. Ingen blogg mer idag för nu ska jag sova, godnatt på alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0