död fisk är man nu!

Är dööööd. Oj, vad seg man kan vara. Känner inte för något annat än att ligga i min säng och feta mig hehe (a). Några skulle till rasmus och käka pizza idag på dagen men jag hade verkligen inte ork till det så kanske blir mimmi, markus och mattias? ikv ist. Har verkligen ingen aning, men mimmi sa något sånt och det är alltid kul ju =) Nu ska jag kolla klart twilight och sen.. Dont know!


Glömt att säga grattis till min angelica som fyllde år den femte. Grattis älskling!
Haha, kom och tänka på alla "kalas" vi har haft tillsammans genom åren, tror det vart 4 stycken. Åh, saknar den tiden! ♥


Kommentarer
Postat av: angelica

tack du är bäst! saknar tiderna, o alla våra kalas :D hahaha <33

2009-11-11 @ 17:27:33
URL: http://anchelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0