kärlek...

Skola sen springa för att hinna med bussen hem men hann såklart inte med (typiskt) så jag, mimmi, challe och cissi gick till donken ist och köpte glass och snackade killproblem. Asså killar är vekligen bajs, haha. Sorry att jag drar alla över en kant men kan säga iaf att många är det. Jag gillar inte att gilla en person längre för jag blir bara stressad och får ångest, erkänn sjukt? Känns som att man kommer vara singel hela livet, helt seriöst. Nej, men just nu ska jag vara singel har jag bestämt mig för fast man egentligen vill ha en kille, ååååh. Får damp på mig själv. skulle vilja banka in mitt huvud i en vägg så jag slutar tänka så mycket när det gäller sånt. Tänker för mycket alltid när det gäller sånt. Okej, nu kommer säkert många tänka "kan hon tänka för mycket?" haha, men ja! Det kan jag faktiskt. Kärlek är jobbigt.. Bajsa på det!


Kommentarer
Postat av: Challe

Perfekt mkt bättre hah:D

och ja fyy just nu killar tummen ner!<3

2009-11-05 @ 20:11:51
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dej!<3 saknar dej gumman "/<3<3

2009-11-05 @ 21:49:52
Postat av: Lisa

Håller med dej!<3 saknar dej gumman "/<3<3

2009-11-05 @ 21:50:30
Postat av: S A R A P E R S S O N

Håller VERKLIGEN med dig..

killar är BAJS, med stora bokstäver!

dom kan gräva ner sig någonstans ?! <3

2009-11-06 @ 13:47:13
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

Eftersom jag ska va som alla andra så håller jag med x)Till hälften (A) Men man får seriöst panik på dom-.-<3<3

2009-11-07 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0