lördag

Tar en liten paus från pluggandet nu efter att ha pluggat i 1½ timme men ska bli mycket mer för det är prov på onsdag. Lite senare drar jag till kärleken för att träffa challe och sara för en ockväll :D maha. Ska bli mysigt och sen stannar jag där över natten tror jag? :)


Kanske inte det roligaste att göra på en lördag men det är sånt man får ta! :)


HAHA, såhär ser typ hälften av mina papper ut i mina häften för när mimmi har tråkigt så tar hon min bok och börja rita/skriva x)


Snygg outfit va? ;) "göran-byxor" som annen och hennes familj kallar dem som är pappas, höga strumpor och sen en bikini överdel till det. Den perfekta plugg klädseln :D haha


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

haha, ser ju snyggt ut julia :D

hahha, du är rolig :D



"ät en fluga och du kan flyga"

haahhaahha, de va kul :O

PUSS<3

2009-11-21 @ 13:49:46
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: angelica

göran-byxor skare va! :D

2009-11-23 @ 17:49:57
URL: http://anchelican.blogg.se/
Postat av: Becca- lever livet på mitt sätt. . .

Hej hej ! Jag har en liten marknadsundersökning i min blogg, till mitt uf-företag.

Och nu skulle jag väldigt gärna vilja att du går in och väljer två av de förslag som du gärna skulle kunna tänka dig som tryck på våra tygkassar :) Tacksam för din medverkan

Ha en bra kväll

2009-11-23 @ 18:10:30
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0