mobilbilder

Lite bilder från mobilen som tagits dem senaste veckorna =)


Elins fina täckning på mitt block haha.


korvarna ♥




När det snöade i skolan. Då fick man riktig julkänsla och jag och cissi sprang runt i skolanoch sjöng jullåtar :D




vår lärare står rätt roligt haha, men roligare i verkligheten! :)


film på samhällen.




kortspel på flygplatsen till kreta.


Det här är lars-åke och sen döpte vi en annan till tor-leif. Väldigt fina namn tycker vi =) mihi.


HAHAHAHA. Den här bildenhar gett många skratt. Vi hittade en rullstol på mammas jobb som mimmi satte sig i och åkte runt. Så jäkla kul :D


Min skallepär!


M&M i gallerian. Tokbollar :)


Min kärlek :) den 9:onde skulle man skriva den man gillars första bokstav i handen med ett hjärta runt och jag var med tvungen hihi.


Vi hade tråkigtpå matten så vi skrev alla tal med näsan ist. Och vår lärare hatar typ oss haha. Stackars oss :D


Mys med angelica!


Mina pennor sitter alltid i håret :)




Kommentarer
Postat av: Cissi :)

charmig bild den ju med mig o Hanna xD<3

2009-11-15 @ 18:45:10
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0