rolig dag!

Skola idag, väldigt kort och allmänt rolig faktisk. Sen blev det stan där det blev donken med mimmi, amalia, jesper och rasmus. Mums, tänkte bli ännu tjockare :D haha. Sen blev det lite shopping för mig och mimmi och sen möta upp markus. Lyckat!

Sen en rolig sak som hände. Jag tappade ju bort min mobil i kreta så vi fick spärra den men vi hittade den dagen efter på gräsmattan utanför hotellet så pappa skulle låsa upp den i veckan. Så jag ringde då pappa från min mobil idag och samtalet lät:
Jag: Du pappa, när ska du låsa upp min mobil? Hinner du idag?
pappa: Jag ringde i måndags och sa att dem skulle låsa upp den, vet inte hur lång tid det tar..
Så hör man mimmi i bakgrunden: Du pratar ju fan i din mobil pucko?
HAHAHA, så jävla sjukt. Borta kan man verkligen vara ibland x)


M&M ♥


Kommentarer
Postat av: Challeballebus

Hahhahah du är för rolig du:D<3

2009-11-04 @ 21:19:15
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0