torsdag

Vanlig dag i skolan. Först matte där jag och mimmi inte jobbade (som vanligt) haha, samhäll med spel på datorn och sen svenska med referat test typ. När jag hade skrivit hela så frågade jag cissi: har bolaget gått i konkurs? hon: ja? haha. jag: FAN!!, så fick skriva om hela för det hade itne jag sett så skrivit hela fel. Smart ;)


Ny hårfärg, med torrt hår nu :)


Jag och jesper hade tråkigt på historian så skrev några papper haha.


HAHA, vi gjorde amalia lite fin! :)


Jag och mimmi badadebadkar igår och hade det allmänt mysigt.


mums med skum.


haha, bra skärpa!


korven på matten :)


Jesper hjälpte oss med mattenför vi är trööööga :) mihi.


challe på hålan.


jag och mimmi är grymma på spel, kom först i ledet ;) yeah!


min korv :D


kolla frågan och sen första alternativet, HAHAHA! Det kallas humor :D


pluttarna :)


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

hahahahahaha fan va roligt svar då x)

och en riktigt snygg bild på mig och mimmi där i slutet ja :D <3

2009-11-21 @ 11:16:59
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0