börja blogga igen =)

Ska börja blogga sen ikväll igen tror jag men hinner inte nu för nu är det plugg som gäller. Vaknade klockan 1 och sen började jag med historian på direkten. Nu är den klar och ska börja med engelskan nu.
Vet ni? Jag mår så jäkla bra just nu. Är lycklig rakt igenom. Allt är verkligen på topp. Träffat så många nya underbara vänner men håller fortfarande kontakt med mina vänner från min förra klass som är heeelt underbara dem med. Shit säger jag bara. Hoppas alla trivs lika bra som jag gör på gymnasiet. Puss på det ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra saknat och inte läsa din bloggxd

Jaa superkul är de:D<3

2009-09-13 @ 16:47:05
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0