förlåt, ingen bild men kommer imorgon

Kommer med ett snabbt inlägg bara för är skittrött och måste sova hehe. Efter skolan idag åkte jag hem och då kom lukas och hälsade på. Vi åt lite ägg och kollade lite på top model. Efter att han gått hem blev det att göra sig iordning för partaj. Klockan 7 var vi hos hanna partyfixade allihopa och åt lite tacos. Efter maten blev det att ta bussen till festen. Det var lite tråkigt i början för man kände inte så mycket folk men det blev mycket bättre sen. På slutet var det riktitgt kul iaf. Det tycker jag =).
Imorgon blir det tjejkväll igen med tjejerna tror jag. Sara fick det som idé så vi får se vad det blir av det. Sen skulle några killar med vara med så det blir väl inte någon tjejkväll. Haha. Aja, skitsamma. Nu ska jag sova.
Hoppas ni har haft det en fin dag och kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0