craaazy

Är med en bajskorv nu. Mimmi kallas hon. Hon har damp. Men jag älskar henne ändå, såklart! ♥

Vi har precis bokat en liten tripp till röda kvarn. Var tänkt att se the bounthy hunter och sen lite kina mat på det med. En bästis kväll har vi kommit fram till att vi ska ha lite då och då, mysigt va? :) En bra deal! Vart i skolan på en lektion idag, ville inte mer och fick heller inte mer för sannarp har ju tydligen 3 bombhotningar på sig så ville bara göra provet. Efter skolan firade jag, amalia, sara och mimmi med pizza att vi inte blev sprängda, haha. Hur mår ni? pusssss.


Kommentarer
Postat av: Challe

Jag mår finemang:D Jag var ju med med en stund :O hahaxd

2010-04-22 @ 18:03:45
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0