spontant som man älskar!

Natten har varit awesome! Mötte upp kajsa vid hallägrahallen och kollade på p93 matchen sen drog jag, kajsa och viktor hem till niklas där en till viktor var. Jag vet, lite rörigt. Haha. Där blev det att kolla film, eller inte så mkt för snackade genom hela filmen och lite "med andra ord" spelande. Skratt i massor under hela speltiden. :) Vid 2 drog niklas, jag, kajsa och viktor hem till kajsa och då bestämde vi lite spontant so man bara älskar att vid 4 så öppnar bageriet så vi bestämde oss för att gå dit och få nybakta bullar, mums. Med massa gottigheter i handen drog vi hem till kajsa igen och somnade runt 6. Så nu är man rätt trött kan jag ju nämna :D haha. Men sjukt kul iaf, får göras om! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0