back on track!

Höhö.. Jag vet.. Jag suger på att blogga! Men det är sommar och vem är inne och sitter på datorn då? Okej, att man gör det ibland men finns så mycket annat att göra när det är sommar. Dem här veckorna har jag spenderat med mina underbara kompisar och min korv till pojkvän! :) Har knappt varit hemma något och varje gång jag kommer hem igen efter dagar ute på vift så lägger pappi någon komentar som "jasså? du har hittat hem igen?" "Hittar du till ditt rum? längst ner till höger i trappan, du kanske behöver hjälp med att hitta?" Haha. Vet inte vad tiden har tagit vägen, sommarlovet har ju bara flugit iväg? Tycker inte ni det med? Kommer typ bli dödad efter jag säger detta men tycker faktiskt det ska bli rätt skönt att skolan börjar igen. Man kommer in i rutiner och man träffar alla sina kompisar från spl09b som jag saknat så under sommarlovet. Sååå.. Dont kill me :d Men ska försöka komma igång med bloggen igen men kan inte lova något, höhö. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0