min älsklings jenny!





Snart åker den här toppentjejen till Paris och stannar där i 4 månader. Kommer verkligen sakna henne sjukt mkt! Har kommit varandra nära igen efter att inte träffats så mkt när vi började på sannarp. Fast vi har alltid hållt kontakten, antagligen på msn eller sms. Men grymt glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen, tycker jag! :D Men om jag har pengar så ska jag åka ner till paris under några dagar, håller tummarna för det och håller tummarna också att hon ska ha en awesome time där nere och leva livet! Du är för bra du jenny, glöm inte det och lova att inte glömma mig där nere? Hihi :)

Kommentarer
Postat av: jennnnny

åh, du är så fin min grymma vän! <3 jag är också himla glad att vi har hittat varandra igen ska du veta. hur skulle jag kunna glömma en flicka som dig? du är min glädjetank ju, så om jag behöver tanka så kommer jag till dig ska du veta. och glöm inte: du är bäst! sen hoppas jag också att du kommer ner, biiiiig time. det hade varit grymt! lööööve you

2010-08-17 @ 13:40:22
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0