fina dagar!

Är redigt dålig på att blogga här känner jag.. Men kan ta till mitt försvar att det har hänt väldigt mycket på senaste och har heller inte så många nya bilder så då är det heller inte så kul att blogga och inte så kul att läsa bloggen som ni vet! :) höhö. Dagarna i veckan har varit grymma. Fullt upp. Shoppat med jenny och cissi, träffat pojken min, solat och badat, haft klassdag som var sjukt rolig, tylösand med flickorna, grillning på stranden och firat amalia, "sovit" hos mattias och markus med mimms och har bara haft allmänt kul med fina vänner. Åh! Brände mig igår över hela baksidan (AJ!) så idag får julia vara borta från solen och plugga lite matte ist. Kul? Ohnej! Men det är sådana smällar man får ta när man inte smärjer in sig tillräckligt med kräm ;) Nu blir det frukost, PUSS!







Var lite busig och snodde lite bilder från randome.blogg.se. Hoppas det var okej tjejer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0