helgen!

I lördags blev det inget plugg som jag sagt, hehe.. Livet är för bra för plugg :D Fick ett litet mess av min fina jenny så det blev att träffa henne på min veranda några timmar med massa mysigheter. Vid fem tog vi bussen in tll stan men jag hoppade av på vägen och gick hem till hannes dit sen dem andra bajsbarnen kom sen. Där blev det att kolla film, spela billjard och äta mummamat! Igår så vart jag lite med hannes och sen på kvällen så tog vi bussen till vilshärad och träffade det gamla gänget, saknar det! Blev att grilla "sådana där vita mjuka små saker" (haha, citat - amalia) Blev sen bussen med olle och och annie hem till hannes och sen sov vi där. Mys. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0