HELGEN!



Oh, har haft fullt upp hela helgen så därför jag inte uppdaterat här. Men helgen har varit riktigt lyckad vilket ger tummen upp! (y) I fredags var det skola - inga komentarer. På dagen fikade jag med min annie i stan och sen var det hem till henne och göra sig iordning för det var dags för fest i söndrum på kvällen. Runt ett tiden på natten gick jag och hannes hem till honom för att sussa kudden. Igår var det en riktigt chilldag men det behövs då och då. Hela förmiddagen och eftermiddagen spenderades framför fifa och GH med hannes, hans brorsa och kompis :)) På kvällen drog vi hem till mimmi där också markus, mattias och lukas var och där blev det melodifestivalen och snack. Efter alla chips och hejande så tog vi bussen till hanna där det var fest. Riktigt kul så det får göras om tycker jag allt! Vid 1 igen så tog jag och tönten nattbussen hem till honom och sov där. Tack alla för igår och tack hanna för att vi fick komma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0