melodifestivalen!


Anna bergendahl vann melodifestivalen igår. Ingen som missat det väl? Rätt svårt att göra det eftersom det står typ överallt, haha. Men iaf - vad tyckte ni? Jag tyckte det var helt okej faktiskt. Hennes låt är bra bara att jag och mimmi stör oss på hennes röst men annars så. Hade hellre sätt erik saade vinna ist. Varför?
1. Hans låt är faktiskt helt okej.
2. Han har världens goaste dealekt - skånska.
3. Han är ybersnygg.
4. Han är yber snygg.
5. Han är ybersnygg!
japp, tror jag fick med allt jag ville säga där! ni fick mitt budskap eller? ;)


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

Eric skulle vunnit, för han äR SNYGG SNYGG SNYGG SNYYYYYGGGG x1000000! :D ♥

2010-03-14 @ 20:53:47
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0