pictures

Gamla bilder från min mobil som jag la in på datorn nyss. Enjoy ;) haha


boooowling, yeah!


markus goes cool när han blev krossad på bowling :)) höhö


fika med min banan, alltid mysigt!


tummen upp för pastavagnen och en fin vän.


vallåsen med mina små bajsbarn.


två dampbarn på en buss är en upplevelse ska jag säga, men en rolig upplevelse helt klart!


hålor i skolan är fullt med tjejsnack och det gillas redigt mkt!


HAHAHA, men älskling får till det ibland!


Elin - en av dem roligaste människorna jag känner! :D


hmm.. vilken fläta är snyggaste - elins eller jespers? tror vi har en vinnare ;)


vi är för coola för att plugga.....


chokladfondue (stavning?) var en höjdare at my place.


mimmi sexiga (?) min som vi diggar redigt mkt!

spenderade hela helgen med min plutt och det gillas mkt :))


Kommentarer
Postat av: charlotte

Mycket snygga bilder :D ja gillar dom mkt Julia hahha :)<3

2010-03-09 @ 21:49:14
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: S a r a P e r s s o n

MEN JULIA VILKA HEMSKA BILDER DU HAR PÅ MIG, JAG SKA SLÅÅ DIG ;D <3

2010-03-12 @ 15:11:05
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0