helgen!

Helgen har vart super verkligen! I fredags så blev det först fika i stan med mina favorittjejer. På kvällen så åkte jag och hannes och åt pizza sen gick vi på bio, robin hood blev det. Sett? :) Den var inte så bra som vi trott tyvärr. Sen blev det hem till honom och sova. Igår på dagen så pluggade jag och på kvällen blev det att dra hem till mimmi där markus, mimmi, mattias, lullis, cissi och hannes var. Blev fotbollstittande, lite damp och lite "invigningar" haha. Nu blir det att plugga med jesper på skype, fett bra ändå! Då hjälper man varandra för kan inget verkligen (a) puuuuus!

Kommentarer
Postat av: challe

Jag är faktikst med med på skypen mohaha :D

2010-05-23 @ 18:54:43
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

OCH KULSTÖTNING ;)

2010-05-23 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0