min helg!

Helgen har varit väldigt lyckad faktiskt. Sånt gillas! I fredags, den omtalande valorg, så träffade jag några gamla och nya kompisar hos mig. Det blev hannes, lullis, mattias, olle och fabian som kom hit och höll mig sällskap :) cooozy! Lullis och hannes sov här och på morgonen så drog hannes hem och jag och lukas tillringade dagen med tacos och snackande. När det nalkades kväll så tog jag bussen in till stan för att träffa flickorna mina på harrys. Mycket skratt och tjejsnack, inte fel det :) Efter det drog jag hem till hannes och sov där så igår blev det lite spela spel i solen, vara ute, kolla lite film och plugga. Mys i massor med min pojk ♥

Kommentarer
Postat av: Nathan

Hemlis julia ;) men du lär få reda på den snart ;)

2010-05-03 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0