söndag, härliga söndag!

Sitter här med lilla cissi jämte mig. Igår var en lyckad kväll tycker jag allt. Blev att jag och cissi drog till pontus efter massa resetittande. Det blir kanske att vi åker till spanien i juni för bara 2800 kronor för både flyg och hotell, toppen pris ellerhur? Finnemang! Om någon är på att åka med så är det bara att slå en pling ;) Hos pontus var det massa folk så det var najs. När klockan var halv 1 så tog jag och cissi bussen hem till mig och badade i poolen någon timma och sen blev det att sussa kudden. Mysigt om man frågar mig! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Tack för det min lilla sötnows :D De va skojsigt och mjysigt :D:D<3

2010-05-09 @ 21:01:14
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0