byebye smile!




Sitter nu hemma i min säng och förbereder min mentalt för de kommande dagarna. De är så att jag ska operera mig imorgon eftermiddag om någon som läser detta inte visste det. Jag är inte nervös. Jag är inte rädd.. Eller jo, jag ljuger lite när jag säger att jag inte är rädd men jag är mest glad och förväntansfull för detta är något jag väntat på i flera år och snart är dagen här. ÅH! Jag är inte rädd för att operationen inte ska gå bra utan att jag blir missnöjd med resultatet men man får tänka positivt, right? :D hihi, min inställning iaf och jag diggar den! Kommer hem på fredag och ska försöka få ihop några inlägg då om jag mår prima ballerina, det återstår att se det! Men det tror jag nog :) Meeeen nu måste jag gå och packa väskan och ta bort nagelacket, såg nyss att man inte fick ha på sig det? Random regler, haha. BAJS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0