Happyface!

Luuuuring! Läget är så att jag ska inte opereras...
Haha, nejdå jag ska opereras men jag fick åka hem idag efter lite prover för det fanns inte så mycket plats på sjukhuset. Bara skönt för det var det jag ville, fattade inte varför jag skulle stanna där en dag innan :D så ska dit imrn vid 10 och vid 1 så sker operationen men jag fick en sjukt bra nyhet - behöver inte operera underkäken utan bara över för efter att de hade justerat och sånt med modeller så kom de fram till att om jag lyfter upp tandköttet så mkt som det ska och flyttat det lite åt ett håll (var lite sne i munnen tydligen, haha) så skulle käkarna komma i perfekt läge! :D happyface! Detta gör så att det inte finns någon risk för att tappa känslen i läpparna så det är en sjuk lättnad! hihih. Nu ligger jag åter tillbaka i sängen och tänkte ta en liten tupplur och måste bara säga, om någon ser detta, min mobil är paj och kan inte sätta på den så därför jag inte svarar på mess om någon undrar.. Nu börjar OC på tv så, pussis ♥


Kommentarer
Postat av: s a r a p e r s s o n

Det låter ju awesome snuttan!

åh lycka till imorgon nu och det kommer gå hur bra som helst, sååååklart :D

vi ses på torsdag! pussss på dig ♥



2011-02-15 @ 21:02:59
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0