lördag!





Igår blev det en riktig myskväll med favoriten. Det blev kinamat, chokladfondu med massa frukter och en mysig film. Var bjuden på två 18 års fester men ser ut som en animerad flodhäst i ansiktet så visstas helst inte in public, haha. Men jag hade det iaf bäst med jenny så det gjorde absolut ingenting. Blev chokladfondu igen, åt det i onsdags med mimmi och cissi med men det är så S J U K T  G O T T!  Om in inte provat - gör det! :D Idag.. Vad händer idag? Har ingen aning faktiskt.. Får se vad dagen har att erbjuda, har lust att hitta på något grymt! Men det återstår att se :) Om ni vet något, ge mig en chiing and tell me!

Kommentarer
Postat av: jennnnyyy

ååmen åååååh. vad jag vill ha igen. massa mumma ju! tack för en helmysig kväll min finaste flica. pusssss på dig (L)

2011-02-27 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0