måndag


Grymt skön bild från i somras!

Första skoldagen idag efter lovet då. Och hej och hå vad mycket vi kommer ha innan påsklovet, så sjukt kul - längtar redan! Höhö, hej ironi! Nej men första skoldagen gick bra, smärtfritt. Var kul att träffa alla underbara kompisar i klassen igen, ni är för bra ni! Haha, en sjuk sak var att min geografilärare kände inte igen mig och trodde att jag var ny så han hälsade mig välkommen och frågade vart jag kom ifrån! :D hahah, så sjukt kul! Trodde först han skämtade men tydligen inte. Hemma sov jag lite och pluggade matte. Prov imrn som kommer gå bajs men skitsamma, får gå som det går nu! :) Top model nästa, byebye!

Kommentarer
Postat av: Challis

Du är grymt bra du med Julia :) <3

2011-03-01 @ 19:15:45
URL: http://chharlottepetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA DÅÅÅÅ! :D <3

2011-03-23 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0