plugg i massor = BLÄ!




Detta är det jag håller på med just nu - pluggar och tar foto på mina megasnygga sockar, erkänn najsiga? Inte så värst kul men vad gör man annars på en söndag? Sunday sucks!
Igår blev en mysig kväll hos min bobo. Vi kollade på melodifestivalen och sen la vi oss i sängen och kollade på mitt stora feta grekiska bröllop, den är så sjukt bäst! Haha, klockren film helt enkelt! Idag fyller pappa med år så vid 4 så kommer farmor och farfar hit och vi ska grilla massa mummamat, MUMS! Ikväll är det också masa roliga program på tv - solsidan, one tree hill, sheer genious och big brother. Kan inte bli bättre. Så nu ska jag plugga klart så jag kan unna mig en kväll utan plugg, SEE YA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0