tankar

Skola imorgon då.. Är lite nervös faktiskt. Vet inte varför eller jo, för att jag fortfarande är väldigt svullen så vet inte riktigt vad jag ska göra. Det som gör mig rädd är att folk kanske tror att jag alltid kommer se ut såhär och att det inte alls är svullet så det gör mig rädd.. Att folk ska typ tänka "oj, den operationen skulle hon aldrig gjort för nu blev hon mycket fulare" Åh, får panik på mig själv! Haha. Men ni som läser detta och ser mig imorgon - jag är fortfarande väldigt svullen och det kommer ta ett tag innan allt lägger sig. Läkarn sa att svullnaden runt näsan kommer inte gå bort förän om 5 veckor så det är lite surt men det är bara att hänga i! :D Jag är glad och jag är nöjd och det är väl det som räknas! Bara mina tankar som står ivägen ibland, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0